20 Nisan 2013 Cumartesi

MALEZYA KAYNAKLI ARAPÇA DERSLERİ: 9


  
How to learn arabic part 9 – animated

Seyretmek için linki tıklayın:



Dokuzuncu ünite
El-vahdetu’t-tâsia

اَلْوَحْدَةُ التَّاسِعَةُ

Sahaya gel.

Teâle ile’l-mel’ab

تَعَالَ إِلَى الْمَلْعَبِ
Dinleyin sonra tekrar edin.

İstemiğ summe raddid

اِسْتَمِعْ ثُمَّ رَدِّدْ

Basketbolu seviyorum
Uhibbu kurate’s-selle
أُحِبُّ كُرَةَ السَّلَّةِ

Badmintonu seviyorum
Uhibbu kurate’r-rîş
أُحِبُّ كُرَةَ الرِّيش

Hokeyi seviyorum
Uhibbu’l-hûkî
أُحِبُّ الْهُوكِي

Futbolu seviyorum
Uhibbu kurate’l-kadem
أُحِبُّ كُرَةَ الْقَدَمِ

Okuyun, sonra canlandırın
İkra’ summe messil
اِقْرَأْ ثُمَّ مَثِّلْ

Ey İhvan, topu at
Yâ İhvân, irmi’l-kura
يَا إِخْوَان اِرْمِ الْكُرَةَ

Ey Nurul, topu al
Yâ Nûrûl, huzi’l-kura
يَا نُورُولْ خُذِي الْكُرَةَ

Konuşun
Tehaddes
تَحَدّث

İhvan ne oynuyor?
Mâzâ yel’abu İhvân?
مَاذا يَلْعَبُ إِخْوَان ؟

O, futbol oynuyor
Huve yel’abu kurate’l-kadem
هُوَ يَلْعَبُ كُرَةَ الْقَدَمِ

Futbol
Kuratu’l-kadem(i)
كُرَةُ الْقَدَمِ

Basketbol
Kuratu’s-selle(ti)
كُرَةُ السَّلَّةِ

Badminton
Kuratu’r-rîş(i)
كُرَةُ الرِّيشِ

Hokey
El-hûkî
اَلْهُوكِي

Sorun, sonra cevap verin
İs’el summe ecib
اِسْأَلْ ثُمَّ أَجِبْ

Nerde basketbol oynuyorsun?
Eyne tel’abîne kurate’s-selle?
أَيْنَ تَلْعَبِينَ كُرَةَ السَّلَّةِ 

Sahada oynuyorum
El’abu fi’l-mel’abi
أَلْعَبُ فِي الْمَلْعَبِ

Ne zaman oynuyorsun?
Metâ tel’abîne?
مَتَى تَلْعَبِينَ ؟

Akşam oynuyorum
El’abu fi’l-mesâi
أَلْعَبُ فِي الْمَسَاءِ

Beraber şarkı söyleyin
Ganni ma’an
غَنِّ مَعًا



ARAPÇA ÇOCUK ŞARKISI: TOP

إِذا تُحِبُّ الْكُرَةَ  اِلْعَبْ الْكُرَةَ

إِذا تُحِبُّ الْكُرَةَ هَيَّا  نَلْعَب الْكُرَةَ

Topu seviyorsan, top oyna
Topu seviyorsan, haydi top oynayalım

1.

إِذا تُحِبُّ الْكُرَةَ  اِلْعَبْ الْكُرَةَ

İzâ tuhibbu’l-kura, il’ab (el)kur’a

Topu seviyorsan, top oyna

2.

إِذا تُحِبُّ الْكُرَةَ هَيَّا  نَلْعَب الْكُرَةَ

İzâ tuhibbu’l-kura, heyyâ nel’ab (el)kur’a

Topu seviyorsan, haydi top oynayalım






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder