10 Temmuz 2013 Çarşamba

2013 Beyazıt Kitap Fuarı


Bugün Beyazıt’taki kitap fuarına gittim. Beyazıt Meydanı’nda yer alan bu fuarda ağırlıklı olarak dini eserler var. Yazarlarla imza günleri de düzenleniyor. Ramazan’ın ikinci günü ve öğlenin en sıcak zamanında gittiğim için içerisi tenha idi.  Kadir gecesine kadar sürecek olan fuar, 11-24 saatleri arasında gezilebiliyor. Fuarda pek çok kitap indirimli satılıyor.

Beyazıt Camii tadilatta olduğu için girişi gösteren tabela:




Caminin girişi

Medhalu’l-mescidi

مَدْخَلُ  الْمَسْجِدِ







Bu standtan arapça kitaplar aldım.




Ramazan olmasa, meydanın tarihi çınarlarının gölgesinde çay içmek vardı.



Kitap poşetlerimle ben tramvay beklerken:


Aldığım kitaplarla ben de evde bir stand açtım:)


Arapça’yla ilgili kitaplarım:



Nasıl gidilir : Eminönü’nden Aksaray istikametine giden tramvaya binin. Beyazıt - üniversite durağında inin. Beyazıt Camii’ne doğru yürüyün. Meydanda çadırları göreceksiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder