14 Mart 2013 Perşembe

MALEZYA KAYNAKLI ARAPÇA DERSLERİ 3:



 How to learn arabic part 3 – animated

Seyretmek için linki tıklayın:



Üçüncü ünite

El-vahdetu’s-sâlise

اَلْوَحْدَةُ الثَّالِثَةُ

Sağlıklı vücudum

Cismi’s-selîm

جِسْمِي السَّلِيمُ

Dinleyin sonra tekrar edin

İstemiğ summe raddid

اِسْتَمِعْ ثُمَّ رَدِّدْ

Baş

Ra’s(un)

رَأْسٌ

Göz

Ayn(un)

عَيْنٌ

Kulak

Uzun(un)

أُذُنٌ

Burun

Enf(un)

أَنْفٌ

Ağız

Fem(un)

فَمٌ

El

Yed(un)

يَدٌ

Ayak

Ricl(un)

رِجْلٌ

Dinleyin sonra canlandırın

İstemiğ summe messil

اِسْتَمِعْ ثُمَّ مَثِّلْ

Bu, saçım

Hâzâ şağrî

هَذَا شَعْرِي

Bu, burnum

Hâzâ enfî

هَذَا أَنْفِي

Bu, gözüm

Hâzihî aynî

هَذِهِ عَيْنِي

Bu, ağzım

Hâzâ femî

هَذَا فَمِي

Bu, kulağım

Hâzihî uzunî

هَذِهِ أُذُنِي

Konuş (söyle)

Tehaddes

تَحَدَّثْ

Ben göz ile bakarım

Ene enzuru bi’l-ayn

أَنَا أَنْظُرُ بِالْعَيْنِ

Ben kulak ile duyarım

Ene esmau bi’l-uzun

أَنَا أَسْمَعُ بِالْأُذُنِ

Ben el ile yerim

Ene âkulu bi’l-yed

أَنَا آكُلُ بِالْيَدِ

Ben burun ile koklarım

Ene eşummu bi’l-enf

أَنَا أَشُمُّ بِالْأَنْفِ

Birlikte (şarkı) söyleyin

Ganni ma’an

غَنِّ مَعًا

  


ARAPÇA ÇOCUK ŞARKISI:  5 DUYU

GÖZ

Göz ile bakarım

Bi’l-ayni ene enzuru

بِالْعَيْنِ أَنَا أَنْظُرُ

Ben bakarım, ben bakarım

Ene enzuru, ene enzuru

أَنَا أَنْظُرُ ، أَنَا أَنْظُرُ

Göz ile bakarım

Bi’l-ayni ene enzuru

بِالْعَيْنِ أَنَا أَنْظُرُ

Her gün bakarım

Ene enzuru kulle yevmin

أَنَا أَنْظُرُ كُلَّ يَوْمٍ

KULAK
Kulak ile duyarım

Bi’l-uzuni ene esmau

بِالْأُذُنِ أَنَا أَسْمَعُ

Ben duyarım, ben duyarım

Ene esmau, ene esmau

أَنَا أَسْمَعُ ، أَنَا أَسْمَعُ
Kulak ile duyarım

Bi’l-uzuni ene esmau

بِالْأُذُنِ أَنَا أَسْمَعُ

Her gün duyarım

Ene esmau kulle yevmin

كُلَّ يَوْمٍ أَنَا أَسْمَعُ
  
BURUN

Burun ile koklarım

Bi’l-enfi ene eşummu

بِالْأَنْفِ أَنَا أَشُمُّ

Ben koklarım, ben koklarım

Ene eşummu,  ene eşummu

أَنَا أَشُمُّ ، أَنَا أَشُمُّ

Burun ile koklarım

Bi’l-enfi ene eşummu

بِالْأَنْفِ أَنَا أَشُمُّ

Her gün koklarım

Ene eşummu kulle yevmin

أَنَا أَشُمُّ كُلَّ يَوْمٍ


Beş duyu ile ilgili çocuk şarkısı : Subhanallah (خمس حواس )











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder