11 Mart 2013 Pazartesi

SENDE ...VAR MI?



Seyretmek için tıklayın:




Es-selâmu aleykum

Es-selâmu aleykum

اَلسَّلَامُ  عَلَيْكُمْ

Sende havuç var mı?

Hel indeke cezer?

هَلْ عِنْدَكَ جَزَرٌ ؟

Hayır. Bende havuç yok.

Lâ. Mâ indî cezer.

لَا.مَا عِنْدِي جَزَرٌ

Bende üzüm var.

İndî ineb

عِنْدِي عِنَبٌ

Hayır. Üzüm satın almak istemiyorum.

Lâ. Lâ urîdu en eşteriye’l-ineb.

لَا. لَا أُرِيدُ أَنْ أَشْتَرِيَ الْعِنَبَ.

Niçin?

Limâzâ?

لِمَاذَا ؟

Çünkü tavşanlar üzüm yemezler.

Lienne’l-erânibe lâ te’kulu’l-ineb

لِأَنَّ الْأَرَانِبَ لَا تَأْكُلُ الْعِنَبَ

Al, onlara peynir satın al.

İşterî işterî lehum cubnen

اِشْتَرِي اِشْتَرِي لَهُمْ جُبْنًا

Hayır. İstemiyorum

Lâ. Lâ urîd.

لَا. لَا أُرِيدُ

Niçin?

Limâzâ?

لِمَاذَا ؟

Çünkü tavşanlar peynir yemezler.
Lienne’l-erânibe lâ te’kulu’l-cubn

لِأَنَّ الْأَرَانِبَ لَا تَأْكُلُ الْجُبْنَ

Al, onlara yumurta satın al.

İşterî işterî lehum baydan

اِشْتَرِي اِشْتَرِي لَهُمْ بَيْضًا


İstemiyorum.


Lâ urîd

لَا أُرِيدُ.

Niçin?

Limâzâ?

لِمَاذَا ؟

İstemiyorum.

Lâ urîd

لَا أُرِيدُ.

Çünkü tavşanlar yumurta yemezler.

Lienne’l-erânibe lâ te’kulu’l-bayd

لِأَنَّ الْأَرَانِبَ لَا تَأْكُلُ الْبَيْضَ

Üzgünüm. Bende havuç yok.

Âsif. Mâ indî cezer

آسِفٌ. مَا عِنْدِي جَزَرٌ

Pekala.

Hasenen

حَسَنًا.

Ben havuç satın almak istemiyorum.

Ene lâ urîdu en eşteriye’l-cezer.

أَنَا لَا أُرِيدُ أَنْ أَشْتَرِيَ الْجَزَرَ

Niçin?

Limâzâ?

لِمَاذَا ؟

Çünkü dişim kırık

Lienne sinnî meksûr

لِأَنَّ سِنِّي مَكْسُورٌ







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder