14 Mart 2013 Perşembe

MALEZYA KAYNAKLI ARAPÇA DERSLERİ 1:



  
How to learn arabic part 1 - animated

Seyretmek için linki tıklayın:





1. Ünite

El-vahdetu’l-ûlâ

اَلْوَحْدَةُ  الْأُولَى

Hoş geldiniz

Ehlen ve sehlen

أَهْلًا وَ سَهْلًا

Dinleyin, sonra canlandırın

İstemiğ summe messil

اِسْتَمِعْ ثُمَّ مَثِّـلْ

Es-selâmu aleykum

Es-selâmu aleykum

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ

Ben Nûrûl

Ene Nûrûl

أَنَا نُورُول

Hoş geldiniz

Ehlen ve sehlen

أَهْلًا وَ سَهْلًا

Ben Cûlî

Ene Cûlî

أَنَا جُولِي

Merhaba, ben İhvân

Ehlen ene İhvân

أَهْلًا أَنَا إِخْوَان

Merhaba ben Eh-lim

Ehlen ene Eh-lim

أَهْلًا أَنَا أَهْ لِيمْ

Günaydın

Sabâha’l-hayr

صَبَاحَ الْخَيْرِ

Ben Sami

Ene Sâmî

أَنَا سَامِي

Dinleyin sonra tekrar edin

İstemiğ summe raddid

اِسْتَمِعْ ثُمَّ رَدِّدْ

Es-selâmu aleykum

Es-selâmu aleykum

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ

Ve aleykumu’s-selâm

Ve aleykumu’s-selâm

وَ عَلَيْكُمُ السَّلَامُ

Hoş geldiniz

Ehlen ve sehlen

أَهْلًا وَ سَهْلًا

Merhaba İhvân

Ehlen yâ İhvân

أَهْلًا يَا إِخْوَان

Günaydın Sami

Sabâha’l-hayri yâ Sâmî

صَبَاحَ الْخَيْرِ يَا سَامِي

Günaydın

Sabâha’n-nûr

صَبَاحَ النُّورِ

İyi akşamlar Nûrûl

Mesâ’el-hayr yâ Nûrûl

مَسَاءَ الْخَيْرِ يَا نُورُول

İyi akşamlar

Mesâe’n-nûr

مَسَاءَ النُّور

Sor, sonra cevap ver

İs’el summe ecib

اِسْأَلْ ثُمَّ اَجِبْ

Adın ne?

Mâ ismuke?

مَا اِسْمُكَ ؟

Adım İhvân

İsmî İhvân

اِسْمِي اِخْوَان

Adın ne?

Mesmuki?

مَا اسْمُكِ ؟

Adım Nûrûl

İsmî Nûrûl

اِسْمِي نُورُول

Sen kimsin?

Men enti?

مَنْ أَنْتِ ؟

Ben öğrenciyim

Ene tilmîze

أَنَا تِلْمِيذَة

Sen kimsin?

Men ente?

مَنْ أَنْتَ ؟

Ben öğrenciyim

Ene tilmîz

أَنَا تِلْمِيذٌ

Beraber (şarkı) söyleyin

Ganni ma’an

غَنِّ مَعًا

Adın ne ? Adım Ahmet

Mesmuke ? İsmî Ahmed

مَا اسْمُكَ ؟ اِسْمِي أَحْمَدُ

Adın ne ? Adım Culyân

Mesmuki ? İsmî Culyân

مَا اسْمُكِ ؟ اِسْمِي جُولْيَان

Adın ne ? Adım Eh-kîm

Mesmuke ? İsmî Eh-kîm

مَا اسْمُكَ ؟ اِسْمِي أَهْ كِيمْ

Adın ne ? Adım Selvâ

Mesmuki ? İsmî Selvâ

مَا اسْمُكِ ؟ اِسْمِي سَلْوَى



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder