18 Şubat 2014 Salı

HAYATINI TEHLİKEYE ATMAK





Faslılar, daha iyi bir yaşam sürmek için Avrupa’ya yasadışı yollarla girmeye çalışıyor. Bunun için hayatlarını riske atmaktan çekinmiyorlar.


Fas'tan bir görünüm:


The photo is taken by me. Fotoğraf kendi çekimimdir. الصورة من تصويري





اَلْمَغَـارِبَةُ  يُخَاطِرُونَ  بِحَيَاتِهِمْ  لِتَحْقِـيقِ الْحُلْمِ الْأُورُوبِّيّ

El-magâribetu yuhâtirûne bi hayâtihim li tahkîki’l-hulmi’l-ûrûbbiyy

Faslılar, Avrupa rüyasını gerçekleştirmek için hayatlarını tehlikeye atıyorlar.




Faslılar

El-magâribe

اَلْمَغَـارِبَةُ

Tehlikeye attı, tehlikeye soktu, riske attı

Hâtara... bi..

خَاطَرَ  بِ..

Tehlikeye atıyor, tehlikeye sokuyor, riske atıyor

Yuhâtiru.. bi..

يُخَاطِرُ  بِ..

Tehlikeye atıyorlar, tehlikeye sokuyorlar, riske atıyorlar

Yuhâtirûne.. bi..

يُخَاطِرُونَ  بِ..

Onların hayatları

Hayâtuhum

حَيَاتُهُمْ

İçin

Li

لِ

Gerçekleştirmek

Tahkîk

تَحْقِـيق

Rüya, düş

El-hulm

الْحُلْم



Konu ile ilgili haberi seyretmek için tıklayın:


خَاطَرْتُ  بِحَيَاتِي  مِنْ أَجْلِ ......

Hâtartu bi hayâtî min ecli ....

....için hayatımı tehlikeye attım
 (riske attım, tehlikeye soktum)





أُخَاطِرُ بِحَيَاتِي مِنْ  أَجْلِ.....

Uhâtiru bi hayâtî min ecli ....

....için hayatımı tehlikeye atıyorum
(riske atıyorum, tehlikeye sokuyorum)



Daha önce aynı konuda yazdığım bir yazı:








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder