30 Haziran 2013 Pazar

ARAPÇA KURS SONU


Bugün (30 Haziran 2013), Ekim ayında başlayan Arapça kursumuzun  son dersini yaptık ve öğrencilerim  Arapça A2 seviyesinden (2. Kur) dan mezun oldular. Öğrenciler sertifikalarını aldılar, çaylarımızı içip keklerimizi yedik.  Birbirimizle helalleşip vedalaştık. Mazeretleri nedeniyle 5 öğrenci bize katılamadı.

Ekim ayından beri her Cumartesi Pazarı kapsayan ve yaklaşık 8,5 ay süren bu kurs benim açımdan çok güzeldi. Kursa sadece öğrenciler bir şeyler öğrenmiyor. Biz de öğretmenler olarak öğrencilerden çok şey öğreniyoruz. Ben de bu süre zarfında güzel insanlar tanıdım, her birinden yeni şeyler öğrendim. Hayatıma farklı renkler kattılar. Hepsine buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum. İyi ki sizleri tanımışım. Hepinizi seviyorum.

Arapça öğrenmek isteyenlere yol göstermesi açısından, kendilerinden kurs tecrübelerini yazmalarını rica ettim.

İşte yazdıkları:




























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder