1 Ocak 2014 Çarşamba

DUYGULARINI BASTIRMAK - HİSLERİNE ENGEL OLMAK







Aşağıdaki linkte okuyacağınız haberde bir İngiliz’den bahsediliyor.





Erkek iken, ameliyatla cinsiyet değiştiren ve bayan olan Lucy Vallender, daha sonra bir müslümanla evlenerek müslüman olmuş. Haberin detayında, kişi ameliyat olmadan evvel uzun süre duygularını bastırmaya çalıştığını ama başarılı olamayıp ameliyata karar verdiğini anlatıyor.




لَكِنَّنِي  قَمَعْتُ  مَشَاعِرِي

Lâkinnenî kamağtu meşâirî

Ama ben hislerimi bastırdım. (Hislerime engel oldum)



Ama ben

Lâkinnenî

لَكِنَّنِي

Kontrol altına aldı, zaptetti, hakim oldu, engel oldu

Kama’a

قَمَعَ

Kontrol altına aldım, zaptettim, hakim oldum, engelledim

Kamağtu

قَمَعْتُ

Hisler

Meşâir

مَشَاعِر

Hislerim

Meşâirî

مَشَاعِرِي





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder