15 Kasım 2012 Perşembe

Yeni hicri yılınız kutlu olsun



Hicri yılbaşı tebriği için aşağıdaki linki tıklayın:


açılan sayfada çiçek resimlerini tıklayın.


كُلُّ عَامٍ  وَ أَنْتُمْ  بِخَيْرٍ. عَام  هِجْرِيّ  مُبَارَك

Kullu âm ve entum bihayr. Âm hicriyy mubârak

Hicri yılınız mübarek olsun.




كُلُّ عَامٍ وَ أَنْتُمْ بِخَيْرٍ

Kullu âmin ve entum bi hayrin

Mutlu yıllar, hayırlı seneler, hayırlı bayramlar

Üstteki ifade, kelimesi kelimesine çevrildiğinde (her yıl iyi olun) gibi bir anlamı vardır ama bu şekilde kullanılmaz. Yılbaşlarında, bayramlarda, doğum günlerinde kullanılan genel bir kutlama ifadesidir.


Her

Kullu

كُلُّ

Yıl, sene

Âm

عَامٌ

Siz

Entum

أَنْتُمْ

İyi

Bihayr

بِخَيْرٍ

Hicri

Hicriyy

هِجْرِيّ

Mübarek (olsun)

Mubarak

مُبَارَك



أُهَـنِّـئُـكُمْ  بِالْعَامِ  الْهِجْرِيِّ الْجَدِيدِ

Uhenniukum bi’l-âmi’l-hicriyyi’l-cedîd.

Yeni hicri yılınızı kutlarım.



Kutladı

Henne’e bi

هَنَّأَ  بِ

Kutluyor

Yuhenniu bi

يُهَنِّئُ  بِ

Kutluyorum

Uhenniu bi

أُهَنِّئُ بِ

Yeni

El-cedîd

اَلْجَدِيد




رَأْسُ السَّنَةِ  الْهِجْرِيَّة

Ra’su’s-seneti'l-hicriyye

Hicri yılbaşı






كُلُّ عَامٍ وَ أَنْتُمْ بِخَيْرٍ تَقَبَّلَ اللهُ مِنَّا وَ مِنْكُمْ صَالِحَ الْأَعْمَالِ بِمُنَاسَبَةِ الْعَامِ الْهِجْرِيِّ

Kullu âmin ve entum bihayrin. Tekabbelallahu minnâ ve minkum sâliha’l-ağmâli bimunâsebeti’l-âmi’l-hicriyyi.

Hicri yılbaşınız kutlu olsun. Allah sizin ve bizim salih amellerimizi hicri yıl münasebeti ile kabul etsin.




Farklı bir ifade için linki tıklayın:
http://enisesemagonca.blogspot.com/2013/11/hicri-yilbasiniz-kutlu-olsun.html







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder