3 Kasım 2013 Pazar

HİCRİ YILBAŞINIZ KUTLU OLSUN




Aşağıda göreceğiniz fotoğrafları Medine Müzesi’nde çektim. Maketteki ışıklar, peygamberimizin hicrette gittiği yolu gösteriyor.







أُهَنِّـئُـكُمْ   بِمُنَاسَبَةِ   حُلُولِ   السَّنَةِ   الْهِجْرِيَّةِ   الْجَدِيدَةِ .  كُلُّ  عَامٍ  وَ أَنْتُمْ  بِخَيْرٍ.

Uhenniukum bi munâsebeti hulûli’s-seneti’l-hicriyyeti’l-cedîdeti. Kullu âmin ve entum bi hayrin.

Yeni hicri senenin gelişi münasebeti ile sizi kutluyorum. Hicri yılbaşınız kutlu olsun.




Kutladı, tebrik etti (mazi)

Henne’e

هَنَّـأَ

Kutluyor, tebrik ediyor (muzari)

Yuhenniu

يُهَنِّئُ

Sizi kutluyorum, tebrik ediyorum

Uhenniukum

أُهَنِّـئُكُمْ

Münasebetiyle

Bi munâsebeti

بِمُنَاسَبَةِ    

Geliş

Hulûl

حُلُول

Sene, yıl

Es-sene

السَّنَة

Hicri

El-hicriyye

الْهِجْرِيَّة

Yeni

El-cedîde

الْجَدِيدَة



(Kullu âmin ve entum bi hayrin) cümlesi için aşağıdaki linke bakın:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder