30 Eylül 2014 Salı

ARAPÇA ÇOCUK ŞARKISI: Ben marangozum



Şarkıyı dinlemek için tıklayın:



أنَا أنَا النَّجَّار 
Ben, ben marangozum

بِيَدِي أَصْنَعُ بَابَ الدَّارِ
Evin kapısını elimle yaparım

أُبْدِعُ مَفْرُوشَاتِ الْمَكْتَبِ 
Ofisin eşyalarını yaparım (icat ederim)

فِي عَمَلِي فَنٌّ وَ وَقَارٌ
İşimde sanat ve vakar var

أنَا نَجَّارٌ  أنَا نَجَّارٌ 
Ben bir marangozum, ben bir marangozum

هُوَ نَجَّارٌ هُوَ نَجَّارٌ
O bir marangoz, o bir marangoz
 
 بِيَدِي أَصْنَعُ بَابَ الدَّارِ
Evin kapısını elimle yaparım

أنَا أنَا أنَا النَّجَّارُ
Ben, ben, ben marangozum

بِيَدِي أَصْنَعُ بَابَ الدَّارِ
Evin kapısını elimle yaparım

هَلْ تَعْرِفُ أَشْهَرَ أَدَوَاتِي
Aletlerimin en meşhurunu biliyor musun?

هِيَ مِطْرَقَتِي وَ الْمِنْشَار
Onlar: çekicim ve testere

حَاذِرْ حِينَ تَزُورُ الْمَشْغَل  أَنْ يُدْمِي قَدَمَكَ مِسْمَار
İş yerini gezerken ayağını bir çivinin kanatmasına karşı dikkatli ol !

أنَا نَجَّارٌ  أنَا نَجَّارٌ 
Ben bir marangozum, ben bir marangozum

هُوَ نَجَّارٌ هُوَ نَجَّارٌ
O bir marangoz, o bir marangoz

بِيَدِي أَصْنَعُ بَابَ الدَّارِ
Evin kapısını elimle yaparım

هَيَّا بِنَا نَعْمَل

Haydi çalışalım



Daha önce yayınladığım çocuk şarkılarının linkleri:



































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder