9 Eylül 2014 Salı

ÜSKÜDAR BELEDİYESİ SURRE ALAYI - 1





5 Eylül 2014 Cuma günü, Üsküdar belediyesi tarihi bir geleneği canlandırdı.



Para kesesi

Surre

صُرَّة


Ayrıntılı bilgi için:




Ben de Cuma günü Üsküdar’a gittim. Öğle namazından önce Mihrimah Sultan Camii’nde Kuran okundu. (Medineye varamadım) ilahisi söylendi. Dualar edildi. Cuma namazı sonrası belediye yetkilileri, dışarıda kurulan platformda konuşma yaptı. Mehter takımı marşlar söyledi. Ve Harem’e doğru yürüyüş başladı. Bol bol fotoğraf çektim. İşte bazı kareler:


Panolara asılan afişlerle etkinlik duyuruldu:



Develer, sancaklar, atlar... Bu resme dikkat edin, birazdan gerçek olacaklar.



Platform kuruldu, konuşmacıları bekliyor:






O, vatandaşları çekti, ben de onu: 




Hafızları temsil eden figüranlar:







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder