24 Mart 2016 Perşembe

Altın Elma Öğretim Mükemmellik Ödülü






Şu anda A.B.D Kaliforniya Eyalet Üniversitesi’nde öğretim görevlisi olan Dany Doueiri (49 yaşında)  11 Eylül terörist saldırılarından kısa bir süre sonra okulda part-time öğretim görevlisi olarak işe alındı. Dünya dilleri, tarih, antropoloji ve beşeri bilimler bölümlerinde ders vermeye başladı. 2004’den beri “Dünya dilleri” departmanında Arapça dersleri veriyor. Dany Doueiri, öğrenci merkezli bir öğretim metodu kullanıyor.

Kendisi, “Altın Elma Öğretim Mükemmellik Ödülü”nü (Golden Apple for Teaching Excellence Award) kazandı.

“Eğitim her zaman tutku duyduğum bir şey olmuştur. Benim şekillenmemde öğretmenlerimin ve mentorlarımın büyük bir etkisi vardı. Resmi veya gayri resmi, akademik veya akademik olmayan olsun, kendimi eğitim alanını desteklemezken düşünemiyorum" diyor.

Dany Doueiri’nin Arapça öğretirken ne tür yöntemler kullandığını merak ediyorsanız, kendisinin ve okuldaki öğrencilerin yaz tatilinde Ürdün’de yaptığı faaliyetleri izleyin:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder