23 Mart 2015 Pazartesi

Güzel bir sürpriz



Bugün bir sürprizle karşılaştım. Cantaş yayınevi bana 3 adet kitap yollamış.

Arapça konuşalım 1 ve 2 isimli seri ile “Arapça Türkçe Tariflerle Arap Mutfağı” isimli eser.


Bütün kitaplar, kuşe kağıda basılmış, renkli, okuması zevkli bir tarzda hazırlanmış.


Yemek kitabında meşhur arap yemeklerinin hem Arapça hem Türkçe tarifleri verilmiş.  Mesela: (Umm Ali, kepse, fettuş, felafil, mutebbel vs) Aralara yeme içme ile alakalı hadis ve ayetler serpiştirilmiş.

Fotoğraflar, yayınevinin kendi sitesinden alınmıştır.









Arapça konuşalım adlı seri, güncel konuları ele almış.

Mesela: Dişçide, nezle, yeni doğum, trafik kazası, çöp, fabrika atıkları, arap hattı, okumayı seviyorum, yüzmek, seyahat, lokantada, arkadaşlık, evlilik töreni, spor, derbi maçı, masa tenisi, hava durumu, tatil, maaşların artması, çizgi filmler, akıllı telefonlar, aya seyahat, sesli komutlar, internet nesli.......

Serinin 1. cildi:







 Serinin 2. cildi:







Kitapları satın almak için:

Arapça konuşalım 1:


Arapça konuşalım 2:


Yemek kitabı:







1 yorum:

  1. Çok güzel 3 çalışma takdir ediyorum inşaallah gayretler karşılığını bulur. Ben daha çok milletçe yabancı dil öğrenmenin gerekliliği ile ilgili bizleri bilgilendirecek bizi uyandıracak aktiviteler çalışmalar bekliyorum. Suriyede 100 bin nüfuslu bir ilçede 45 dil kurs merkezi ve hepside aktif, bizde 1milyon nufuslu bir sehirde 15 dil merkezi var ve bazıları kara kara ay sonunu hesaplıyor. Sorun icimizde bizde gerçekten öğrenmek isteyen çok az, evet bekliyorum saygılarımla.. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil