13 Ağustos 2014 Çarşamba

SENİ DUYMUYORUM, SESİNİ YÜKSELT




Aşağıdaki metnin bulunduğu videoyu izlemek için tıklayın:




فِرَاس، هَلْ تَسْمَعُنِي ؟

Firâs hel tesmaunî?

Firas, beni duyuyor musun?



إِنْ كُنْتَ تَسْمَعُنِي فَأَجِبْ حَالًا

İn kunte tesmaunî fe ecib hâlen

Eğer beni duyuyorsan hemen cevap ver.



فِرَاس، أَنا دِيمَا. هَلْ تَسْمَعُنِي؟

Firâs, ene Dîmâ. Hel tesmaunî?

Firas, ben Dima. Beni duyuyor musun?



فِرَاس، أَجِبْنِي

Firâs ecibnî

Firas bana cevap ver.



أَسْمَعُكِ وَلَكِنَّ صَوْتَكِ غَيْرُ وَاضِح

Esmauki velâkinne savteki gayru vâdih

Seni duyuyorum ama sesin net değil.



اِرْفَعِيهِ قَلِيلًا يَا دِيمَا

Irfaîhi kalîlen yâ Dîma

Onu biraz yükselt Dima



مَا هَذا ؟

Mâ hâzâ?

Bu ne?



لَمْ أَعُدْ أَسْمَعُكِ عَلَى الْإِطْلَاق، دِيمَا ؟

Lem eud esmauki ale’l-ıtlâk, Dîma ?

Artık seni hiç duymuyorum,  Dima?



فِرَاس، لَمْ أَعُدْ أَسْمَعُكَ

 اِرْفَعْ صَوْتَك

Firâs lem eud esmauk
irfağ savtek

Firas artık seni hiç duymuyorum,
sesini yükselt








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder