28 Ağustos 2014 Perşembe

ARAPÇA ÇOCUK ŞARKISI: BEN PORTAKALIM




Bu şarkı fasih değil, ammicedir.

Şarkıyı dinlemek için tıklayın:




لالالا ولالا لالالاولالا


شُوفُونِي شُوفُونِي أَنَا الْبُرْتُـقَالَة

Şûfûnî şûfûnî ene’l-burtukâle

Bana bakın, bana bakın, ben portakalım



كَالْسِيُوم أَنَا عِنْدِي يَاللِي بِقَوِّي الْعِظَام

Kalsiyum ene indî yellî bievvi’l-izâm

Bende kalsiyum var, kemikleri kuvvetlendiren



شُو كَتِيرَة فَوَائِدِي بدَافِع عَنِ الْأَجْسَامِ

Şû ketîra fevâidî bedâfiğ ani’l-ecsâm

Ne çok faydam var, vücutları savunurum



أنَا الْبُرْتُقَالَة

Ene’l-burtukâle

Ben portakalım


لالالا ولالا لالالاولالا


شُوفُونِي شُوفُونِي أَنَا الْبُرْتُـقَالَة

Şûfûnî şûfûnî ene’l-burtukâle

Bana bakın, bana bakın, ben portakalım
  


عِنْدَك زُكَام خُذْ بُرْتُـقَالَة

İndek zukâm, huz burtukâle

Nezlen var, bir portakal al



تُخَفِّفِ الْآلَام  خُذْ بُرْتُـقَالَة

Tuhaffîfi’l-âlâm, huz burtukâle

Ağrıları hafifletir, bir portakal al



تَصِحُّ عَ التَّمَام خُذْ بُرْتُقَالَة

Tesihh a’t-tamâm, huz burtukâle

Tamamen iyileşirsin, bir portakal al




أنَا الْبُرْتُقَالَة

Ene’l-burtukâle

Ben portakalım




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder