23 Eylül 2016 Cuma

Ebced arapça dil eğitim seti




Gelişen teknoloji ile beraber, piyasaya çıkan kitaplar da değişiyor.

Yeni çıkan Ebced isimli set de bunlar arasında.


Android işletim sistemli akıllı telefonunuza Google play’dan indireceğiniz Aurasma isimli uygulama ile telefonu kitaba tuttuğunuzda alıştırmaların çözümlerini ekranda görebiliyor, kitabın video bölümlerini seyredebiliyorsunuz. 

Yazarlar: Ahmed Nattof, Muhammed Nur Yusuf, Atik Aydan, İnönü Üniversitesinden Yrd. Doç. Dr. Sabri Türkmen ve Yrd. Doç. Hüseyin Polat

Ayrıca Marmara İlahiyat fakültesinin Suriyeli hocaları Ahmed al-Ruhban ve Motasem Hamad de kitaba katkıda bulunmuşlar.


Kitabın arapça tanıtım videosu: 5.08 dakikalık videosu:



Kitabın arapça – Türkçe çevirili tanıtım videosu: 6.47 dakikalık videosu:


Kitabın tamamen türkçe tanıtım videosu: 6:02 dakikalık videosu:


İletişim için: info@abjadarabi.com












2 yorum:

  1. Aurasma uygulamasını bulamadım yardımcı olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google play de ve appstore da aratınca çıkıyor.

      Sil