17 Nisan 2016 Pazar

Darıca Hayvanat Bahçesi - 1



Dün (15.4.2016) Darıca Hayvanat Bahçesine gittim. Uzun yıllar önce de gitmiştim ama tam gezememiştim. Bu sefer bol vaktim vardı doyasıya gezdim. Allah’ın yarattığı muhteşem hayvanları görüp tefekkür ettim ardından da bunları görebildiğime şükrettim.

İçeride pek çok hayvan türü var. Kartallar, papağan türleri, kurt, su aygırı, zebra, devekuşu, penguen, zürafa, aslan, balık, timsah, pelikan, köpek balıkları, yılanlar, rakun, iran leoparı, lama vs.


Bu bilinen türlerin yanısıra daha az bilinen (halka kuyruklu koati, kapibara, beç tavuğu, nyala, sakallı kertenkele, boncuklu kertenkele, valabi gibi hayvanlar da vardı.

Bu mevsimde gitmenizi tavsiye ederim, mor salkımlarla, lalelerle ortam bir başka güzel.

Girişte sizi bu manzara karşılıyor:











halka kuyruklu koati:




Kendinizi Kenya’da imişsiniz gibi hissettiren zürafalar:



Kanguruya benzeyen kapibara’lar:





Yazının 2. Bölümünde piranalar var:)



Bu yazının 2. Bölümünü okumak için tıklayın:

Bu yazının 3. Bölümünü okumak için tıklayın:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder